Odzież reklamowa – dlaczego powinniśmy w nią inwestować?

Coraz większa liczba przedsiębiorstw, decyduje się na zamawianie własnej, całkowicie spersonalizowanej odzieży reklamowej. Ten rodzaj promocyjnych gadżetów, zaliczany jest do tych ulubionych – tym bardziej przez naszych klientów, są one bardzo chętnie zakładane, zatem nasza reklama może działać intensywniej, aniżeli w wypadku niewielkich akcesoriów. Poza tym, dokonując wyboru reklamowej odzieży, możemy uzyskać dużo większą reklamową powierzchnię, którą można w dowolny sposób zagospodarować. Jeżeli chodzi o nadruki, to mamy w tym przypadku zupełną dowolność, a ograniczeniem może być wyłącznie nasza wyobraźnia. Poszukując odzieży reklamowej, warto zajrzeć na stronę stapol.pl, gdzie znajdziemy spory jej wybór. 

Plusy odzieży reklamowej – sporo miejsca na reklamę

Reklamowa odzież firmowa, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Nic w tym dziwnego, bowiem zaliczana jest do bardzo funkcjonalnych gadżetów, które w skuteczny sposób mogą zareklamować naszą firmę. Ubrania reklamowe zawierające nadruk, to już nie wyłącznie prezenty dla potencjalnych klientów, ale przede wszystkim metoda na promowanie przedsiębiorstwa, jak i pracowników w czasie eventów czy imprez. Jeszcze nie tak dawno, ubrania reklamowe, były stosunkowo drogie, a koszty produkcji paru sztuk dosyć wysokie, dlatego też firmy niechętnie decydowały się na tego rodzaju akcesoria. Obecnie, ubrania reklamowe dostępne są w dosyć przystępnych zakresach cenowych – ponadto, mają dobrą jakość. Możemy zyskać sporą reklamową powierzchnię oraz gwarancję, iż nasz gadżet będzie w stanie przyciągać następnych klientów. Okazuje się bowiem, iż odzież stanowi najchętniej noszony oraz pokazywany produkt promocyjny, który dostępny jest na rynku. 

Logo firmy na ubraniach reklamowych

Jeżeli chodzi o ubrania reklamowe, mamy tutaj sporo różnych opcji. Nie chodzi już wyłącznie o powierzchnię, która jest do naszej dyspozycji, ale głównie o różnorodność dostępnych produktów i opcję ich dobrania do profilu prowadzonej działalności. Odzież reklamową, podzielić można na parę produktowych grup: t-shirty, spodnie, softshelle, polary, kurtki zimowe, kurtki jesienne, koszulki polo, kapelusze, czapki z daszkiem, daszki, szaliki i czapki, klapki oraz buty, bluzy, bezrękawniki, akcesoria odzieżowe. 

Softshelle oraz polary reklamowe

Warto również przemyśleć kwestię zamówienia softshelli czy też polarów – może to być bardzo dobre rozwiązanie, nie tylko dla naszych pracowników, ale również dla klientów. Pamiętajmy o dopasowaniu rodzaju i wyglądu ubrań do profilu prowadzonej działalności – dla osób pracujących w magazynie, lepszym wyborem będzie ciepły polar albo kurtka w ciemnej barwie, aniżeli koszulka polo. 

Firmowe czapeczki z daszkiem

W czasie lata, sporo przedsiębiorców, decyduje się na zakup firmowych czapeczek z daszkiem. To gadżet, który jest modny, przydatny oraz praktyczny. W czasie zimy, alternatywę mogą stanowić szaliki oraz czapki, które otulą klientów w chłodniejsze dni. Pamiętajmy, iż nasze gadżety reklamowe, powinny być nie tylko ładne, ale głównie funkcjonalne. 

 Więcej dowiesz się ze strony Stapol.pl o odzieży firmowej

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
24 − 23 =